Oferta, której szukasz, została wyprzedana.

Mamy jednak dobrą wiadomość: ten sam hotel jest dostępny także u innych organizatorów!

23
obiekt, budynek główny, teren hotelu
restauracja
obiekt, teren hotelu, basen
pokój
plaża

7.2

9 opinii

3.0

104 opinie

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK181450

Hotel

  • Dostęp do Internetu
  • Darmowe Wifi
  • Parking
  • Blisko lotniska
  • Blisko centrum
  • Klimatyzacja
  • Kurort nadmorski

Atrakcje

  • Spa & Wellness
  • Basen odkryty

Opinie 14

F2979LJioanac

Opinia z serwisu Tripadvisor

Czerwiec 2023
Dodano: 01.07.2023

1.0

Najgorsze doświadczenie w życiu

Jedzenie było okropne. To samo jedzenie codziennie, stare, nawet znalazłem pleśń na niektórych wyrobach piekarniczych. Będąc w ciąży, nie miałem nawet pewności, że zjem cokolwiek innego niż chleb i zupę. Jedzenie składało się z różnych warzyw z kilkoma kawałkami mięsa, które szybko się skończyły. Warzywa były suche. Na deser były tylko pokrojone jabłka i pomarańcze oraz dwa rodzaje ciast, które były stare. Wszyscy skarżyli się na jedzenie. Na śniadanie przez pierwsze 4 dni w ogóle nie było mleka, chociaż były płatki, personel mówił, że goście wszystko wypili, a potem przyniósł dwa termosy z zimnym mlekiem. Rano kiełbasa była czerstwa, albo długo krojona i sucha, o wyglądzie chorym. Smażone ziemniaki, które przynieśli razem z nuggetsami i innymi produktami fast food, były poza krytyką, bez smaku, suche, itp. Jedzenie tak bez smaku, że można powiedzieć, że zostało ugotowane w ten sposób celowo. Pokój był również okropny. Dostałem pokój na 4. piętrze, z balkonem, którego tynk był gotowy do spadnięcia, dwa plastikowe krzesła, tylko 3 gniazdka w całym pokoju (w tym dwa od telewizora i odbiornika). Gniazdka nie były obok łóżka, ale po drugiej stronie pokoju. Łazienka. Brak kabiny prysznicowej, praktycznie trzeba było się wcisnąć obok toalety, żeby się umyć. Łazienka nie większa niż 2 m2, w której nie można było zostawić niczego podczas kąpieli, bo wszystko by się zmoczyło. Od 3. dnia przestaliśmy mieć ciepłą wodę, a potem w ogóle wodę. Chciałbym zaznaczyć, że zakupiłem najdroższy pokój, oznaczony jako mający 20 metrów kwadratowych, który później po zameldowaniu zobaczyliśmy, że ma tylko 14 metrów kwadratowych. Zapłaciliśmy za niego 638€ za 8 nocy od 18 do 26 czerwca. Relatywna czystość. Nowa pościel, ale koce, które nie miały pościeli, były pełne plam moczu i krwi. Przestarzały i zniszczony wygląd tzw. hotelu przesłania w każdym przypadku cokolwiek, co można było zrozumieć jako czystość. Opuszczony basen, kilka leżaków i parasoli, klasyczny wygląd opuszczonego pensjonatu nad Morzem Czarnym. Błotnista taras, z rozerwanym daszkiem, który podczas deszczu praktycznie chronił tylko 3-4 stoły przed wodą. Niewystarczająca liczba miejsc, gdy hotel był pełny. Drewniane ławki, na których nie można było siedzieć dłużej niż 20 minut, bo plecy bolały. Ale to, co nie da się zawrzeć w obrazach ani słowach, to tzw. kierownik. Kobieta około 40 lat, blondynka i z relatywnie długimi włosami, nienawistna i niezwykle niegrzeczna. Musiałem ją opisać, ponieważ gdy zapytałem o jej imię, powiedziała mi, że nie jest zobowiązana do podania mi swojego imienia, co świadczy o tym, że zna swoją pracę oraz to, co oznacza 3-gwiazdkowy hotel. Podszedłem do niej razem z moim niezwykle uprzejmym mężem, nie chcieliśmy robić skandalu ani przyciągać uwagi w nieprzyjemny sposób, byliśmy nawet bardzo wyrozumiali, wciąż szukając usprawiedliwień za to, co nam się przytrafiło. Wyjaśniłem jej problem z wodą, szybko znalazła wymówkę, że to panele słoneczne są winne, unikając tym samym jakiejkolwiek odpowiedzialności lub rozwiązania. Powiedziałem jej o problemie z jedzeniem, powiedziałem, że jestem w ciąży i mam realne obawy co do zgodności z jedzeniem. Powiedzieli, że korzystają z usług cateringu, że jedzenie jest świeże i że i tak mnie widzieli jedząc. (Należy zauważyć, że za nią jest kuchnia z profesjonalnym sprzętem, kuchenkami, piekarnikami, itp.) Więc ponownie odwróciła odpowiedzialność, którą powinna była przyjąć, a co więcej, próbowała mnie obwiniać, gdy zdecydowana większość gości była niezadowolona z jedzenia. Powiedziałem jej o warunkach, jakie oczekiwaliśmy i za które zapłaciliśmy, powiedziałem jej o łazience i o tym, co mieliśmy otrzymać, a ona unikała tematu, mówiąc, że później zajrzy na pokój, który zarezerwowałem, bo jest zajęta, chociaż powiedziałem jej, że mogę pokazać jej rezerwację na booking. Zaczęła stawać się niezwykle niegrzeczna, zaczęła zaprzeczać, że jest kierownikiem (dowiedziałem się później, że była odpowiedzialna w zastępstwie kierownika, z którym nie udało nam się rozmawiać nawet do ostatniego dnia), obwiniała nas i praktycznie przerwała dyskusję, nie oferując nam przeprosin ani rozwiązania. W międzyczasie skontaktowałem się z booking, który, jak przypuszczam, skontaktował się z jednostką, a następnego dnia przyszedł również kierownik, ale wysłał tę samą blondynkę, żeby porozmawiać z nami. Rano chcieliśmy iść na plażę, powiedzieli nam, że zmieniają nasz pokój, a mój mąż powiedział jej, że porozmawia po powrocie, bo nie pojechaliśmy na wakacje, żeby personel hotelu ustalał nasz harmonogram. Po powrocie kierownik, z którym w ogóle nie rozmawialiśmy, już tam nie było, a blondynka wznowiła swoje zachowanie skrajnej niegrzeczności i powiedziała nam, że rano nie chcieliśmy pokoju i anulowaliśmy, podczas gdy to, co mój mąż jej powiedział, to że chcemy porozmawiać po powrocie z plaży. Powiedziała nam, że kłamiemy, ale ostatecznie dali nam inny pokój na 2. piętrze. Z przestronną łazienką i balkonem, który nie wyglądał na to, że zaraz się zawali. Znalazłem te same łóżka pełne moczu i krwi w nowym pokoju. Po zmarnowaniu kolejnych 45 minut przeprowadzki z jednego pokoju do drugiego, poszliśmy znowu na plażę, tylko po to, żeby później, gdy wróciliśmy do pokoju, okazało się, że klimatyzacja nie działa. To znaczy, działała, ale tylko przez kilkadziesiąt minut i przestawała. Poszedłem do ustawień, zmieniłem, ponownie zaprogramowałem wszystko, co można było zrobić na pilocie i myślałem, że problem został rozwiązany. W nocy jednak dusiliśmy się w upale pokoju, klimatyzacja przestawała co 20 minut. W pokoju było prawdopodobnie 30 stopni, chociaż na korytarzu i na zewnątrz było chłodno. Musieliśmy budzić się co godzinę, następnego dnia znowu tracąc wiele godzin snu z powodu problemu w hotelu. Ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że dzwoniłem pod wszystkie numery podane na booking i nikt nie odebrał. Dzwoniłem również pod numer, z którego skontaktowali się ze mną ludzie z recepcji. Dlatego niezależnie od tego, co się dzieje w hotelu, nie masz do kogo się zwrócić. Następnego dnia zgłosiłem problem, obwiniono mnie, że nie potrafię ustawić klimatyzacji, wysłano kogoś, żeby rozwiązał sytuację, tak że gdy wróciłem, zgłosiłem, że nawet po interwencji specjalistów od klimatyzacji nadal nie działała. Próbowałem ponownie zgłosić problem, ale żeby zgłosić problem, trzeba było porozmawiać z blondynką kierownikiem, którą można było znaleźć tylko wtedy, gdy chciała. Więc nadal spałem przez 3 noce, z otwartym oknem i zepsutą klimatyzacją w hałasie silnika pracującego całą noc. Zapomniałem wspomnieć, że ściany były tak cienkie, że gdy ktoś rozmawiał w sąsiednim pokoju, miałeś wrażenie, że jest w pokoju z tobą. To samo dotyczyło chrapania. Gdy sąsiad z góry otwierał wodę, brzmiało to tak głośno, jakby ktoś otwierał wodę w naszym pokoju. Próbowałem poprosić o zwrot przynajmniej części pieniędzy, bo wydałem dużo pieniędzy na jedzenie w mieście, ale bezskutecznie. Nawet nie chcieli tego wysłuchać, a ludzie z booking nie rozwiązali niczego. Nie było nagrody, przeprosin ani rozwiązania. To była najgorsza przygoda w moim życiu, i nie dlatego, że jestem wybredny, bo nie jestem, ale z powodu niekompetentnego personelu i braku rozwiązania niezwykle poważnych problemów. To miejsce stanowi zagrożenie dla zdrowia.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Action Aquapark 2 km w linii prostej od hotelu
Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września.

Zobacz więcej

Action Aquapark

Pogoda

23°C
15°C
21°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź