Oferta, której szukasz, została wyprzedana. Nie rezygnuj jednak z wakacyjnych planów!

Mamy dla Ciebie ogromny wybór hoteli

lub

Możemy Ci pomóc znaleźć równie atrakcyjny hotel.

teren hotelu, basen
teren hotelu
pokój

2.5

202 opinie

Opis oferty

Region: Costa BravaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK730341

Opinie 5

T8631TMlucyc

Opinia z serwisu Tripadvisor

Wrzesień 2023
Dodano: 27.09.2023

1.0

NIEBEZPIECZNE MIEJSCE, ZBROJNY ZŁODZIEJE

Po całodniowej podróży wreszcie zameldowaliśmy się, przygotowaliśmy i wyszliśmy na kolację, aby wrócić po około półtorej godziny i zobaczyć, że nasze drzwi zostały brutalnie wyważone. Walizki były porozrzucane, skradziono pieniądze i aparat, na co recepcja powiedziała, że nie mogą nic zrobić i odmówili wezwania policji. Nie zadbali o naszą pomoc w takim panice i próbowali zbagatelizować sytuację, mówiąc, że to normalne i zdarzało się to od kilku dni. Jako dwie młode dziewczyny, które czuły się bardzo niebezpiecznie i zignorowane przez personel, nalegaliśmy i udało nam się zaangażować policję, a gdy poprosiliśmy o sprawdzenie nagrań z monitoringu, ponieważ coś było bardzo nie tak z tym miejscem, okazało się, że nie ma kamer CCTV w naszym budynku. Natychmiast wymeldowaliśmy się i wróciliśmy następnego dnia, aby uzyskać raport potwierdzający, że nigdy tam nie przebywaliśmy, i zorientowaliśmy się, że recepcja twierdziła, że wróciliśmy do hotelu o 2 nad ranem, podczas gdy faktycznie wróciliśmy tuż przed 22:30. Ten hotel jest całkowicie niebezpieczny i powinien zostać usunięty z serwisu Love Holidays. Hotel Villa Garbi powinien również jasno określić, że nie ma żadnego zabezpieczenia ani kamer CCTV wewnątrz ani wokół hotelu. W okolicy tego hotelu grasowali złodzieje uzbrojeni w broń, zwłaszcza gdy planują tam zatrzymać się młodzi ludzie i rodziny z małymi dziećmi, jest to całkowicie niebezpieczne i może prowadzić do incydentu.

Opinia przetłumaczona |

Zobacz oryginał

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Pogoda

18°C
14°C
16°C

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.